Wednesday, May 4, 2011

Gambar Kek Perkahwinan Putera William Dan Kate Middleton


Tengok bunga-bunga kat kek tue,cantikkan?Kalau korang nak tau,kek tersebut dihiasi oleh 900 kuntum bunga..Putera William dan Kate Middleton, memotong kek setinggi lapan tingkat bagi meraikan perkahwinan dorang dengan rakan-rakan dan ahli keluarga Jumaat lalu.. Konfeksi itu dilitupi krim dan ising putih serta dihiasi 900 kuntum bunga bersalut gula. Kek ini menjadi tumpuan semasa acara resepsi di Istana Buckingham..Fiona Cairns si pembuat kek nie sampai keletihan untuk siapkan kek nie tapi sungguh gembira walaupun terpaksa bekerja selama lima minggu untuk menyiapkan dekorasi kek itu..Tak rosak ke 5 minggu tak makan?

Cairns, 56 jual keknya di gedung Harrods, Selfridges dan Waitrose, dihubungi pihak Istana St James Februari lalu jika dia boleh membuat kek perkahwinan William dan Kate.

"Walaupun lapan tingkat, Kate tidak mahu ia menjadi setinggi tujuh kaki. Dia juga tidak mahu kek itu kelihatan seperti menara yang kurus"





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

Unknown said... [Reply]

Bila nampak kek yang sangat cantek.., macam sayang nak dimakan. Hehehehe

Awan Network said... [Reply]

@Hidayati
awet letak dalam almari..uhuhuhu

syufaa said... [Reply]

cantek sgtt la..huhuu..

Awan Network said... [Reply]

@syufaa
cantik..cantik..cantik...

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X