Sunday, April 24, 2011

Pakai Baju Tapi Bogel !!!

Wah!!Kontroversi giler tajuk..18 Tahun kebawah sila tutup mata..Hehehe..Apakah hukum kalau pakai baju yang macam nie?yang macamana?yang macam nie la..Awan rasa,kalau nak pakai baju macam nie,baek bogel je terus..buang masa je, kan? hahahaha..Orang pakai baju nak tutup segala bagai tapi dia pakai macam nak menambah-nambah lagi keterbukaan auratnya itu..Hehe..Apa la motifnyer pereka baju yang tak masuk akal nie?Adakah beliau mempunyai akal yang cukup?Jom tengok..






Ceh!!Tuff la sangat..bukak-bukak kurus kering..Hahahaha..


Ko xpayah pakai baju la senang der..buat habis duit mak bapak ko je..ko bako je baju tuh!!Hehehe..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14 comments:

penemuan luar biasa !!! said... [Reply]

makk ooii.. lagi luar biasa beb.. saksikan!! best baju nih..haha

Awan Network said... [Reply]

@penemuan luar biasa !!!
haha..amaran!!dont buy this or wear it..Haram I think..hehe..

Anonymous said... [Reply]

hahaha...apa la...ni pun ade ke

http://bit.ly/kJYAv8

Hafriz Mohamad said... [Reply]

baju bleh tahan lg.. klau sluar, xtau la nk ckp ape..huhu

Awan Network said... [Reply]

@Hafriz Mohamad
this comment was banned by awan fantasia ^_^

Awan Network said... [Reply]

@Anonymous
jom3.. ^_^

Azku said... [Reply]

pergh smart gle..
anyway knp xleh nk right click kt blog ni ek? ssh nk open in new tab..

Awan Network said... [Reply]

@Azku
tekan ctrl + click...dah install anti-copy paste..haha ^_^

Lee KazuRa said... [Reply]

ps je kot..

Yaya MNH48 said... [Reply]

aik?? baju macam tu pun ada?? pelik bebenor... :D hahaha...

Paez said... [Reply]

huhu mcm photoshop jek.. sbb lengan dia mcm perfect jek utk baju@jacket

maya said... [Reply]

mak ai..

belogkiter said... [Reply]

wow.. sexynya

Admin said... [Reply]

nak carik satu..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X