CARI DISINI

Loading...

Sunday, April 24, 2011

PANAS!!! : Pelajar Khalwat..

Khalwat..Rogol...Maksiat..Pelajar..Murid..Mahasiswa..Remaja..Apa dah nak jadi nie..Awan memang bosan sangat tentang semua nie..Bila nak habis?Bagaimana caranya na tangani gejala ini?Siapa harus dipersalahkan..Apa yang patut kita buat agar dorang serik?Apa punca masalah ini berlaku?Pabila agama dijadikan sekadar subjek bukan pegangan,inilah yang berlaku..Sedarlah wahai pemuda -pemudi espeacially pemuda-pemudi Islam, kiamat bakal tiba..Insaflah sebelum terlambat..Jom tengok selanjutnya..



Sekadar gambar hiasan


Baru je kenal laki tue sehari, kesanggupan si gadis mengikut temannya menjadi detik malang apabila ditahan kerana disyaki berkhalwat di sebuah hotel di Jalan Tanjung Tokong, di sini, awal pagi semalam. Apa nak jadi dengan gadis-gadis zaman sekarang?

Lebih mengejutkan, gadis berusia 23 tahun yang dipercayai penuntut sebuah institusi pengajian tinggi dekat sini, ditemui berdiri keadaan berbogel di penjuru bilik ketika pemeriksaan.

Pasangannya pula yang juga jurugambar bebas berusia 23 tahun didapati berseluar panjang denim tanpa baju.
Ketika pemeriksaan dilakukan jam 1.30 pagi, pasangan berkenaan dipercayai menyewa sebuah bilik dan tidak membuat pendaftaran masuk dipercayai bagi mengelak kehadiran mereka dikesan pihak berkuasa.

Bagaimanapun, sebuah motosikal yang diletakkan di luar perkarangan hotel berjaya membongkar segala aktiviti maksiat mereka sebelum pemeriksaan menyeluruh dilakukan di hotel.

Ketika pemeriksaan di bilik berkenaan, turut ditemui sehelai baju dan seluar dalam milik gadis itu di atas sofa dan ia dirampas untuk dijadikan barang kes.

Operasi itu juga merangkumi beberapa lokasi ‘panas’, termasuk Persisiran Pantai Sungai Pinang, Pantai Seagate dan Pantai Queensbay serta beberapa hotel sekitar Gelugor, Jalan Tengku Kudin dan Jalan Tanjung Tokong.

Tujuh pasangan ditahan kerana kesalahan berkhalwat manakala tiga lagi pasangan ditahan kerana berkelakuan kurang sopan atau tidak senonoh di tempat awam.

Semua yang ditahan dibawa ke Pejabat JHEAIPP untuk tindakan selanjutnya, termasuk membuat laporan tangkapan di Balai Polis Lebuh Pantai..

Nak buat kebaikkan cukup payah sampai kadang-kadang tue sampai buntu kepala memikirkannya..Tapi kalau nak buat maksiat, idea mencurah-curah..Nauzubillahi Min Zaliq..
source

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

AMOI KUSUT said... [Reply]

ape lah nak jadi..

sueperbs said... [Reply]

bnyk sungguh kes2 mcm ni... tk de rase tkut lgsung ke dngn Allah.. hmm

Awan Fantasia said... [Reply]

@AMOI KUSUT
jadi manusia tue jadi manusia la kan..xpayah la nak jadi benda lain..abis teruk,kawen je..senang..

Awan Fantasia said... [Reply]

@sueperbs
tue la..depa xtakut something yg xnampak..tapi something yg nampak tue la yg depa takut..malangnya,yg nampak tue xmau ambik tindakkan...just lepas tangan.. :-)

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X