CARI DISINI

Loading...

Friday, September 2, 2011

HOT!! - Kata Artis Tentang Aurat

Aku macam nak mencarut je bila dengar komen artis mengenai aurat..Kalau jahil tentang agama pun, janganlah ditunjuk-tunjuk sangat..Betul tak?..Jom kita tengok apa kata mereka..



Artis lelaki tak perlu seksi-seksi pun tetap popular..Heliza Helmi tak seksi pun ramai peminat....Apa kes ni?Apa kata mereka si artis-artis ni tentang aurat dan seksi?..

Gambar dieksplotasi..
Tak tak nak layan..
Saya masih muda..I'm a model..
Sexy?Wow!!Nice..Hahaha..
Nama je Islam tapi seksi..Oh,itu hanyalah nama yang mak pak aku bagi..
Kenapa perlu saya menutup aurat sedangkan itu bukan saya??..
Family support tak pakai tudung?What da fu.........?Sabar-sabar..Sesungguhnya aku sedang berpuasa..

Sangat menyedihkan..Janganlah pasal diri, kredibiliti Islam dicemarkan..Malu kalau orang bukan Islam dengar apa kata penganut agama Islam itu sendiri kata macam ini tentang isu aurat..Sangat-sangat menyedihkan..





Apa Komen Korang??

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 comments:

Famili Ceria said... [Reply]

ni artis bodo nak mampus ...betoi ka parents support?isskk...kalau support mmg dok kumpoi dosa la parents diorang tue..

Razil Tahir said... [Reply]

hm.... orang sekarang...
artis lelaki orang tak nak tnye ker pasal aurat?
Seluar pendek pun, aurat jugak what..... :)

cx's said... [Reply]

susah nak ckp sbb diri kita pon blm tentu sempurna :) marilah sama2 kita berdoa ntk kebaikan bersama. InsyaAllah :)

Anonymous said... [Reply]

bila dah kna rogol nanges... tp dah tayang mcam nak suruh orang rogol apa ka bengap... mcam mna nk tgakkan ayat "la taqrabu zzina" kalau aurat pun xnak tutup....

Sharinginfoz said... [Reply]

entahlah, jangan jadi ikutan sudah

zulhaidi said... [Reply]

sesungguhnya aku benci orang yang bergelar artis...

poyo je lebih...

nurhamizatulzullraooh said... [Reply]

kenyataan aleeza kassim memang mengejutkan apa tak takut dosa ke?tak takut ke kalau ajal menjemput terlebih awal sebelum sempat bertaubat?tak apalah satu famili kumpul dosa buat koleksi adalah saham di akhirat nanti untuk bekalan tapi betul ke diorang sokong?

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X