CARI DISINI

Loading...

Tuesday, May 3, 2011

TEKA-TEKI HARI INI


Takpe2..Soalan Teka-teki sebelum ini korang boleh jawab dengan mudahnya..Kali ini,tak de peluang la korang nak jawab..huhu..Berani potong rambut la..Hahaha..Lepas nie,kalau kecewa tak boleh jawab,boleh la jumpa kaunselor agar korang tak terlalu tertekan coz tak boleh jawab..Hahaha..Korang suka tak Awan buat slot teka-teki ini?Apa komen korang?By the way,sila jawab soalan teka-teki dibawah dengan tenang yea..

Kuda apa yang paling nipis?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 comments:

iLa VaNiLLa said... [Reply]

kuda kepang !

suke.. enjoy..

Awan Fantasia said... [Reply]

@iLa VaNiLLa
pandai la u nie..haha :-)

ana izzat said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
sepatu merah said... [Reply]

ala.aq nk jwb p da da org jwb la plak...adoi..t gtw la awl klw nk bg teka teki ni...aq nk jwb gk...

Zaqiyah said... [Reply]

kuda xckp mkn..hehee~ dh da yg jwb kuda kepang.. :D

Awan Fantasia said... [Reply]

@ana izzat
ana jwb and remove yea?mcm2..

Awan Fantasia said... [Reply]

@sepatu merah
hahahahaha..aku dah gitaw di FB..dah ang xperasan nak buat mcmana..xdak rezeki..huhuhu...

Awan Fantasia said... [Reply]

@Zaqiyah
hahaha..mcm tue pun ada ka?hehehe

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X