Wednesday, July 6, 2011

Lokasi Perhimpunan BERSIH 2.0 Di Umumkan


Lokasi perhimpunan terpanas saat ini sudah di umumkan namun masih ada suara sumbang yang meluahkan rasa tidak puas hati dan tidak senang dengan keputusan ini..Agong dan PM dah kata ya tapi ada jugak yang nak bangkang..Nak tahu dekat mana ia akan dijalankan?Jom baca selanjutnya..


LOKASI : STADIUM MERDEKA

KUALA LUMPUR – Jawatankuasa Gabungan Pilihan Raya Adil dan Bersih (Bersih 2.0) akan mengadakan perhimpunan secara aman di Stadium Merdeka di sini pada hari Sabtu ini seperti yang dirancangkan.
Perhimpunan itu adakan diadakan mulai jam 2 petang dan dijangka berakhir dua jam selepas itu.Demikian pengumuman oleh jawatankuasa berkenaan yang diwakili oleh pengerusinya, Datuk S. Ambiga pada sidang akhbar sebentar tadi.

APA UMNO KATA?
Dalam perkembangan yang sama, Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, pihaknya berharap pihak polis tidak akan membenarkan penganjur perhimpunan Bersih 2.0 menggunakan Stadium Merdeka.
“Elok mereka (Bersih) pakai sahaja Stadium Shah Alam,” katanya yang turut disokong oleh pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan.

**************************************
PERUBAHAN TEMPAT AKAN DIMAKLUMKAN KEMUDIAN DI SINI SEKIRANYA ADA...HARAP MAKLUM..

Jom berkenalan dengan Awan Fantasia Di Facebook..Add la Awan di FACEBOOK AWAN FANTASIA atau like Fanpage BLOG AWAN FANTASIA ..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

JAKA said... [Reply]

saluran betul sudah digunakan. kini mereka memberi tekanan dgn pelbagai kerenah busuk yg mana kalau umno yg buat, semua itu tiada masalah.

Timb KPN sangat menunjukkan sikap umnonya. hoi khalid, tanggalkan baju uniform pembelian rakyat itu dan masuk gelanggang politik. jgn berkokok lagak dgn uniform polis.

BERSIH membawa mesej jelas mengenai senjata jahat yg umno guna selama ini utk menipu dn menang pilihnaraya. maka dgn sebab itulah BERSIH, baju kuning sangat ditakuti oleh puak penipu.

teruskan mendedah KOTOR umno dalam pilihanraya selama ini.

teruskan berhimpun dalam alam cyber

nUr al-iSlam said... [Reply]

mmg tol..BERSIH sbnrnye nk buang sume NAJIS2 yg bertimbun kat negara kite nie..smpi bile kite nk negara kite nie KOTOR??ayuh..sama2 kite sokong bersihkan malaysia..

nUr al-iSlam said... [Reply]

sbnrnye BERSIH nie nk buang sume NAJIS yg de kat malaysia nie..da terlalu bnyk sgt da..kiri,kanan,depan & blakang kite sume nye NAJIS..xkn kite sanggup nk biar negara kite nie terus dikotori??so,same2 la kite sokong tuk bersihkan semula MALAYSIA...

Anonymous said... [Reply]

ala bersihkan sekitar rumah sndiri kan lagi baik..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X