Sunday, July 31, 2011

Dapatkan Tiket PERCUMA Untuk Konsert XPLAY 2011

[Sticky Post. Please Drop Down For More Entry]






Pasti Gempak Habis!!Konsert Xplay 2011 kembali untuk menggegarkan jiwa muda anda pada 30 Julai 2011 bermula jam 7 malam di Opera Sunway Piramid..Anda akan dihiburkan dengan 5 artis yang terhangat masa kini..Yang pastinya, konsert Xplay 2011 tahun ini akan lebih meriah daripada tahun lepas. Kumpulan funky nombor 1 Indonesia iaitu Funky Kopral bakal menghiburkan anda semua.Konsert ini bakal digegarkan dan digempakkan lagi dengan beberapa artis yang terhangat masa kini..Lihat bawah..




Hebatkan?Lagi hebat kerana anda boleh dapatkan TIKET PERCUMA ke Xplay 2011. Wah!!. TIKET PERCUMA tu. Caranya mudah saja . Anda hanya perlu daftarkan diri anda di Facebook Xpax untuk mendapatkan tiket percuma ke Xplay 2011. Sebelum itu,  sila LIKE Facebook Xpax . Memang mudah. No slogan to enter this. Hanya isikan borang dan tunggu email daripada pihak Xpax untuk pengesahan. Cepat! Cepat! Cepat! Tiket adalah terhad. Siapa cepat dia dapat..Apa??? Korang nak jadi VIP masa konsert Xplay 2011?..Boleh saja. Sila follow langkah dibawah antara 22-27 Julai ini, anda mungkin boleh menang 2 tiket VIP ke Xplay 2011. Selain itu anda mungkin akan dapat satu table untuk lepak-lepak dengan 5 orang kawan masa Xplay 2011. Menarikkan? Ini caranya :




Awesome!! Sesiapa yang telah mendaftar menjadi ahli Kolony, anda berpeluang untuk memenangi Blackberry Curve 8520 pada konsert Xplay 2011. Jika belum daftar, daftarlah sekarang !




Video Konsert XPlay 2010




Untuk Maklumat Lanjut, Sila Klik Sini

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X