CARI DISINI

Loading...

Thursday, May 19, 2011

Kereta Konsep Audi A9

Awan tau,mesti ramai antara korang yang minta kereta konsep..Kan3?Memang sporty habis..Tengok gambar kat sebelah nie..Ini baru gambar tayarnya..Cantikkan?..Memang Awan akan beli sebiji kalau kereta ini ada jual di Malaysia dan masa tue Awan dah ada banyak duit..F.U.L.U.S..Wang..Hehehe..Kepada yang tak berminat dengan artikel kereta nie,boleh la jalan-jalan dalam blog nie..Ada macam-macam artikel menarik yang lain..Kepada yang minat,jom kita tengok yang selanjutnya berkaitan kereta ini...


Klik Gambar Untuk Besarkan
Cantikkan?Suka tak?Menarik kan? Ini adalah konsep Audi A9 dari Sepanyol direka oleh pereka terkenal, Daniel Garcia yang mengandungi konsep Ducati 6098 R... Konsep A9 lebih ringan dibandingkan dengan model terunggul saat ini iaitu Audi A8..

Klik Gambar Untuk Besarkan



Konsep A9 terdiri dari konsep kaca depan satu bahagian dan atapnya dibentuk dari bahan nanoteknologi (yang belum ditemui) yang mempunyai sistem automatik unik yang memperbaiki kerosakan dan juga boleh disesuaikan dengan warna dan opacity..Selain itu, kenderaan ini mempamerkan sistem 'lukisan elektronik' unik yang membolehkan pemiliknya untuk menukar warna dengan sentuhan butang..


Pandangan Sisi



Pandangan Depan



Pandangan Belakang



Tayar




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 comments:

pw3nCeSs appLe said... [Reply]

is it already launched?
rsenye lom ade lg model utk audi a9 kan?

Awan Fantasia said... [Reply]

@pw3nCeSs appLe
not yet maybe..

Anonymous said... [Reply]

pergh tgk tayar pun dah tahu aku x boleh beli punyer.. hahaha

Awan Fantasia said... [Reply]

@Anonymous
nanti2 tue,mampu lah..yg penting,usaha..am i right? ^_^

YOUsoF said... [Reply]

Kenapalah mantap sangat kereta ni??


;D

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X