CARI DISINI

Loading...

Saturday, May 14, 2011

Gadget Pelik Tapi Unik

Gadget dicipta pada zaman ini bagi membuatkan hidup korang lebih mudah..Dan korang mesti tidak pernah sedar yang ada beberapa gadget unik tapi pelik sudah dicipta..Jom tengok...


Nampak macam sedapkan?Tapi ini bukan untuk dimakan..Kalau korang nak mati cepat,Awan bentangkan karpet merah dan mempersilakan korang semua makan..Haha..Ini mentol lampu daa...


Nak layan lagu apa?Bagitaw je sapa yang pakai kasut nie..Siap ada CD player lagi..Ada speaker lagi tue..Cara selamat korang nak layan lagu di sekolah..(yang masih bersekolah je k..Yang dah tak,jangan nak perasaan perasan k..haha)


Serius Awan cakap,kalau ada benda nie kat rumah,14 belas hari 14 belas malam Awan tak sentuh telur(tak makan telur daa..Jangan fikir lain pulak,,Ini bukan 18SX punya blog k)...Yucks!!Geli dan kembang tekak akuh!!


Contohilah dia..Inilah baru namanya ulat buku..Dah nak tidur pun still membaca?Korang baca ke selimut korang sebelum tido?Kalau korang jawab "YA!!", nampak sangat nipunyer..Hahaha.."Aku baca doa tido je".. =.=' ~~ Aku pun baca der..


Dah tak der benda lain dah ke nak dibuat pembuka botol?Kenapa tak guna ja penutup longkang ke apa?Ish3!!Kreatif betul..Tue tak guna mangkuk tandas lagi..Awan rasa la,kena cipta satu la kat Malaysia..Lepas tu jadikan kasut nie kasut utama untuk dipakai..So Awan rasa,penagih minuman berkarbonat yang dalam botol tue berkurang la sikit kat Malaysia nie..

Suka?Like!! Atau Share!!Tak Suka??Buat Tak Tau Ja(Bukan Susah) ^_^

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X