CARI DISINI

Loading...

Tuesday, May 10, 2011

Fesyen Terbaru Lady Gaga Yang Aneh !!!

Lady Gaga selalu buat peminatnya terkena tekanan darah tinggi dengan penampilannya..Gambar kali ini,Awan terpaksa censorkan..Ini bukan blog orang dewasa..Tapi blog belia..Ewah!!Hihihi..Bintang Pop ini memberanikan diri memakai gaun jarang yang menampakkan badan..So dekat bahagian tue,Awan terpaksa censorkan la k..Korang kecik lagi..Hahahaa..Saksikan gambar nie..




Fuhh!!Nie baru kasut tumit tinggi namanya..Haha..Sapa yang cari pasal dengan Awan,memang nak kena baling dengan kasut nie..Mau2?Haha..Koma 13 hari la jawabnya kalau kena..Untuk pengetahuan semua,Lady Gaga juga turut terlibat dalam tragedi 11 September..Bukan sebagai pengebom la tapi sebagai orang awam yang berada di kawasan berhampiran bangunan yang roboh tue..Masa tue dia berumur 15 Tahun..Apa kata LG tentang kematian OSAMA BIN LADEN :



'Tak seorang pun ingin merayakan kematian siapa pun.. Tapi aku tahu itu adalah sesuatu yang sangat bererti bagi rakyat New York, terutama mereka yang kehilangan orang-orang tercinta hari itu. "

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14 comments:

mOon jOhari said... [Reply]

kalo x disensored kan pun xpe...LG x kisah...hehehehe...
gila la kasut dia 2...

aque said... [Reply]

tgginy kasut die... kalo jatuh mcm hari tu.. tatawu.. hehhe

Anonymous said... [Reply]

klu tetek 2 bsr xpela nk tnjk...ni dh mcm nsi lmk 20 sen je aku tgk..hehehehe..

Awan Fantasia said... [Reply]

@mOon jOhari
oit..haha..LG tue semua benda dia xkisah..huhu..kasut gila?tengok tuan la(opss..laserjya mulutku ^_^)

Awan Fantasia said... [Reply]

@aque
dia mmg suka mencari pasal.. ^_^

Awan Fantasia said... [Reply]

@Anonymous
oit...kena censor la komen nie ^_^

fyna said... [Reply]

x abih2 ngn kontroversi minah nih..



jom singgah n follow belog fyna..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

khai said... [Reply]

kasut tu stylo kowt??..hehe :P

Awan Fantasia said... [Reply]

@fyna
minah kontroversi..kalau laki,mat kontrolmacho ^_^

Awan Fantasia said... [Reply]

@khai
mesti la..lambat haus.. ^_^

bang chik said... [Reply]

jeneh 0tak kt buntut pnya orng neyh...
http://biaqbenq.blogspot.com/

padlie said... [Reply]

ishx3
lady gaga ni mmg merosakkan..

Awan Fantasia said... [Reply]

@bang chik
komen nie pun kena censor nie ^_^

Awan Fantasia said... [Reply]

@padlie
dri segi fesyen pun dh taw bawak dakyah mana..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X