CARI DISINI

Loading...

Saturday, April 2, 2011

TEKA-TEKI HARI INI


Hai semua.. Assalamualaikum..Sihat?

Hujung-hujung minggu mcm nie,kebanyakkannyer mesti santai-santai kat rumah...ada jugak yang keluar shopping dan pergi bersiar-siar..sebelum nie saya dah banyak buat teka-teki dan ramai yang nak saya jangan letak jawapan dulu..o.k fine..haha..hari ini saya nak perah otak korang-korang semua...hahahahahaha(gelak jahat)..

Teka-tekinmya berbunyi:

Soalan Satu : Mummy apa yang paling menutup aurat?
Soalan Dua : Batu apa yang boleh jalan?
Soalan Tiga :Sungai apa yang paling kaya?

Haaa.....nah,ambik ko..sekali bagi 3 soalan terus..cejawab..cejawab.. Jawapan tinggal kat bahagian komen.. :-)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

Miziey said... [Reply]

series! aku tak dapat jawab.. haha..
malas nak pk sebenarnya..
XD

Awan Fantasia said... [Reply]

@Miziey
haha...xpe2...i understant ur situation..hehe..kpd semua,jwpnnya akn diberikan disini mlm ini.. :-)

Anonymous said... [Reply]

Anon baik:
mumia paling tutup aurat
batu yg bleh jalan ialah the rock wwf
sungai yg paling kaya Sungai Wang.

Awan Fantasia said... [Reply]

@Anonymous
The Maharaja Teka-Teki Hari Ini Jatuh Kepada anonymous,si pengkomen yg x bernama..hehe..gurau je..tepat2 semua..welldone!! :-)

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X