CARI DISINI

Loading...

Friday, April 1, 2011

KELAKAR : CHOT TENGOK WAYANG...




Chot nak pegi tengok wayang kat panggung dgn isterinya. Sampai di kaunter
tiket, Chot beli dua tiket utk dirinya dan isterinya. Tak lama kemudian, Chot
datang semula ke kaunter tiket tadi dan membeli dua lagi tiket...

Kemudian, Chot datang lagi sekali untuk membeli dua lagi tiket. Kali ini penjual tiket
itu membuka sedikit cermin kaca di kaunternya dan bertanya, "Bukan ke encik
dah membeli dua tiket dan kemudian datang lagi untuk membeli dua lagi tiket tadi?"
Chot menjawab,

"Betul! Tapi ader sorang mangkuk hayun yang berdiri kat depan pintu masuk
panggung tu asyik koyakkan tiket saya ajer..."

-------------------------------------------------------------
AWAN FANTASIA : ADOI!!PARAH BTOL LA MAMAT NIE..APA KOMEN KORANG?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

| cik azeya | said... [Reply]

huhuhu. sengal punye chot. :P

Awan Fantasia said... [Reply]

@| cik azeya |
nampak sangat x pernah masuk panggung,kan?haha..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X