CARI DISINI

Loading...

Saturday, April 2, 2011

Payung Ada Internet?

Payung sekarang nie dah canggih mengikut arus kemodenan..aik?payung pun ada yang canggih ka?mesti la ada..sekarang benda apa yang x canggih,cuba cakap..hehe..maybe la payung jenis nie belum masuk pasaran Malaysia..kalau ada pun,xsemua jenis kita mampu miliki..korang percaya atau tidak ada payung yang dilengkapi internet..wow!!xpercaya, klik [CLICK HERE TO CONTINUE>>>]


Nama payung yang kat atas tadi tue ialah "The Samurai"..Yang bawah nie pulak,payung "Star Wars Light Cyber"..Sepintas lalu nampak macam payung biasa je..Tapi bila tekan,batangnya akan menyala...wah!memang hebat..



Payung nie ada internet cakap ko...



Pileus adalah payung media interaktif  yang membuat hari hujan korang yang menyenangkan! Pileus mempunyai paparan besar pada permukaan dalam, dan kamera serta sensor yang tertanam pada cengkamannya. Ia dilengkapi dengan internet..
 

Dua Fungsi Utama: berkongsi imej dan navigation peta 3D. Fungsi sharing foto di sambung ke Flickr, maka pengguna boleh berkongsi gambar dorang (contohnya kedai baru, pemandangan indah)...

Tak Percayalah!!.........Xpe2..Tengok Nie
 





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 comments:

Anonymous said... [Reply]

http://jenamax-truestory.blogspot.com/p/helah-jutawan-internet.html

Awan Fantasia said... [Reply]

@Anonymous
AMARAN!!Komen Cara Ini Dilarang Sama Sekali..Jika AWAN FANTASIA Mengesan Lagi Perbuatan Seperti Ini,Anda Akan Di Banned..Harap Maklum..

KiD said... [Reply]

weh... mana nak dapat payung light saber tuh... hahahaa... best best!!!

Awan Fantasia said... [Reply]

@KiD
amazon.com ka e-bay ka,try cari tengok..kot2 ada..hehe..cz kat Malaysia mmg xdak.. :-)

Maria said... [Reply]

Ni kalau kena hujan x kena renjatan elektrik ke? Haha.. :)

Awan Fantasia said... [Reply]

@Maria
InsyaAllah x kot..cz msti company buat barangan yg elok..kalau x,barang dorang mesti x bley dipasarkan..huhu..

Ramli said... [Reply]

mmg menarik nie. da gaya.

Awan Fantasia said... [Reply]

@Ramli
baik punya...hehe..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X