CARI DISINI

Loading...

Wednesday, April 20, 2011

Pelajar Cabul Rakan Dalam Kelas...

Apa nak jadi der ngan budak2 sekolah zaman sekarang?aku rasa, Kerajaan Malaysia kerana jalankan hukum hudud la kat Malaysia nie?Kenapa Najib takut sangat nak buat hukum hudud nie?Dia ada buat apa-apa kot nie?..Entah lah..Cakap salah..X cakap pun salah..Kalau Datuk terbaca blog saya nie,harap-harap pertimbangkan yea..REMAJA PEMIMPIN NEGARA..BN dan UMNO nanti pun,remaja yang sekqrang nie akan pimpin jugak..Jom baca selanjutnya..





Empat pelajar lelaki sebuah sekolah menengah di sini, ditahan polis kerana berkelakuan liar termasuk mencabul seorang pelajar perempuan dalam kelas sama tanpa menghiraukan pelajar lain melihat perbuatan terkutuk mereka.

Tiga pelajar lelaki terbabit yang berusia 15 tahun yang juga rakan sekelas mangsa bersama seorang pelajar berusia 16 tahun melakukan perbuatan itu ketika waktu persekolahan, kelmarin. Pelajar perempuan berkenaan yang tidak tahan dijadikan objek seks sejak tiga minggu lalu oleh keempat-empat pelajar terbabit membuat laporan di Balai Polis Arau, malam kelmarin, sebelum polis memberkas semua suspek, semalam.

Empat pelajar terbabit didakwa memegang buah dada dan paha mangsa di dalam kelas ketika ketiadaan guru.Semua pelajar lelaki tingkatan tiga dan empat itu ditahan di bandar ini tengah hari semalam.Semua suspek didakwa tidak menghiraukan rakan sekelas lain yang melihat perbuatan mereka mencabul mangsa. Mangsa sebelum ini mendakwa sering diganggu empat suspek dan paling ketara apabila mereka memegang buah dada dan pahanya..

Kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan iaitu mencabul kehormatan dan sekarang dalam proses mendapatkan perintah reman terhadap semua suspek bagi membantu siasatan lanjut.

source

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 comments:

BabyIntan said... [Reply]

Budak2 sekarang nie makin ramai yg rosak akhlak nya...sedih sgt :(

Kalau kecik2 dah perangai mcm nie, dah besar nanti mcm mana pula ye...bakal perogol?

Jom baca: Site Map BabyIntan

SyAmSuL AnUaR said... [Reply]

Apa nk jadi Budak zaman sekarang..

Awan Fantasia said... [Reply]

@BabyIntan
tue la..dh xtau nk buat apa..kerajaan kena buat sesuatu..

Awan Fantasia said... [Reply]

@SyAmSuL AnUaR
tue la,kan..semua kena buat sesuatu sebelum perkara yg dah parah nie jadi semakin parah..

suka cartoon said... [Reply]

haishhh..aper la nak jadi..takutnyer...takut benda mcm nie jadi kat diri sendiri dan takut biler ada anak nanti jadi mangsa or pemangsa..nauzubillah.....

Awan Fantasia said... [Reply]

@suka cartoon
sama2 berdoa agar dijauhkan..amin..........

Anonymous said... [Reply]

Pemimpin Melayu Borek, Rakyat Melayu rintik

Salam,Dizaman Nabi SAW, Seorang bangsawan yahudi disabitkan kesalahan mencuri hanya dibayar denda tapi orang biasa dihukum dengan berat.

Nabi SAW ' Bersabda" Umat dahulu binasa kerana hukuman golongan bangsawan lebih ringan atau dibebaskan dan orang biasa dikenakan hukuman orang biasa."

Segala jenayah yang berlaku di Malaysia ini dimulakan oleh ahli politik dan kerajaan, Ahli politik dan kerajaan buat jenayah tanpa ditangkap dan bicara menyebabkan hati rakyat terbuka membuat jenayah.
Dari tafsiran di atas , Allah membinasakan bangsa tidak menyebut ugama dengan cara menimbulkan sikap tidak takut membuat jenayah dikalangan rakyat walupun rakyat ugama islam.
CaraNya Allah Binasakan Bangsa dikalangan bangsa (Melayu)
kejadian jenayah
1. Jenayah berleluasan dikalangan Bangsa(Melayu)
2. Mangsa jenayah dikalangan bangsa(Melayu)
3. Polis tidak dapat selesaikan banyak kes kerana polis tipu dan reka bukti palsu (Integiti) dan saolah olah tuhan tutup hijab.
4. Rendah moral dan akhlak teridiri bangsa Melayu.

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X