Monday, August 22, 2011

Yuna Cinta ?.....

Yuna..Siapa yang tak kenal penyanyi kecil molek yang sangat popular ini..Baru-baru ini Awan difahamkan Yuna direview dalam satu blog Top Ten World Famous Blog iaitu perezhilton.com..Artis Malaysia tu..Cayalah..Berbalik kepada tajuk, yang fanatik Yuna mesti tahukan Yuna nie kekasih siapa?..Jeng ! Jeng !..



Qi Qusyairi..Jika korang belum tahu, nama sebenar beliau ialah Qusyairi Mohammed Razali yang terkenal melalui drama Blogger Boy..Ingat lagi tak pada Qi?..Beliau sekarang sedang sibuk dengan beberapa tugas pengacaraan di televisyen..

Qi merupakan bekas pemain dram kumpulan OAG..Awan pun baru tahu mengenai berita ini..Qi dan Yuna dalam perancangan untuk menyanyi secara duet..

Adakah Yuna memahami?

Dia sangat bersyukur kerana Yuna merupakan seorang kekasih yang memahami kata Qi..Walaupun mereka bercinta jarak jauh, mereka tetap saling sayang menyayangi antara satu sama lain..Mereka kini sedang sama-sama berusaha untuk mencapai tahap masing-masing dalam bidang seni yang mereka ceburi..

[Jangan Klik]Beli 2 Keping HotTiket Hotlink Ramadhan Dan Dapat KFC PERCUMA !!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 comments:

Razil Tahir said... [Reply]

hm....
jelez la ngn Qi... huhhuhu

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X