CARI DISINI

Loading...

Sunday, June 12, 2011

Macamana Yea Kalau Muka Artis Tanpa Make Up?

Selalunya kita tengok di televisyen yang artis semuanya cun-cun belaka..Pakai makeup lah,itulah dan inilah..Ada yang pakai makeup tebal sampai boleh lapik tiang rumah..Hahaha..Kali ini Awan Fantasia dedahkan macamana wajah selebriti antarabangsa tanpa memakai sebarang benda di wajah mereka itu..Adakah masih lawa atau lawak..Hehe..Tak baik tak baik..


Kristen Stewart = Masih cun dan comel..Hehe



Jessica Alba = Masih lawa tapi kelihatan macam pucat sikit.. ^_^



Memang lawa tapi tak boleh kalahkan yang atas sekali tue lah..Huhu...Ini Amanda Seyfried..

Ehem3... =.= ''


REJECTED!!..Sebab muka sekerat je..Mana perginya separyh lagi?TApi memang tak pakai makeup pun..Itulah kelebihan lelaki..Walaupun tak pakai makeup tetapi nampak macam pakai selalu je..Kan3?Setuju tak?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 comments:

Gen2Merah said... [Reply]

setuju... best jadi lelaki ni.. kekeke

Awan Fantasia said... [Reply]

@Gen2Merah
yeah...hehe..setiap makhluk tue ada kelebihan masing2..dan antaranya ialah ini....hehe

Famili Ceria said... [Reply]

tp pelakon lelaki dalam tv pon pkai mekap jgk...

Awan Fantasia said... [Reply]

@Famili Ceria
nk up skit je muka dorang..tpi kalau x pakai still ok kan?hehe

Azku said... [Reply]

beginilah jadinya bila byk sgt make up..

Miziey said... [Reply]

ok jer takde mekap tuh.. tp mmng stuju la klau lelaki x perlu mekap pun xpe.. xde pe nye nak d'up pun.. haha..

Awan Fantasia said... [Reply]

@Azku
ntah2 yg comel nie pun cz ada mendapan make up..hehe

Awan Fantasia said... [Reply]

@Miziey
hahaha..sokong!!

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X