CARI DISINI

Loading...

Wednesday, May 18, 2011

TEKA-TEKI HARI INI


Salam semua..Hai!!Suka yea dengan teka-teki dari Awan Fantasia..Ramai je yang nak jawab..Tapi bila dah ada sorang yang dapat jawab dengan betul,bunyi cengkeriklah teka-teki ini jawabnya..Hehe..Tue la..Sapa cepat dia dapat..Tak popular mana pun blog nie..Lepas korang dah dapat jawapannya,so boleh la tanya kat kawan-kawan korang ke,saudara-mara ka,adik ka..sapa-sapa pun boleh..Kali nie Awan nak tanya dan psyko korang sikit..Soalannya berbunyi seperti berikut :

Ketika ianya lebat, ia tidak boleh dicukur. Apakah ia?
Kompom tak dapat jawab..Hahahahahahahahahahaha(Amboi!!Suka dia..)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

bang chik said... [Reply]

hujan la..ala senang bt0i..hha

Awan Fantasia said... [Reply]

@bang chik
ish!!kenapa ang jawab bagi betol?jwb la bagi salah..baru la nampak susah sikit..hahahahaha

Azku said... [Reply]

@Awan Fantasia
kalau hujan, masa xlebat pun xleh cukur gak..

Awan Fantasia said... [Reply]

@Azku
mmg pandai la awak nie..hahaha..tpi soalan dia tentang lebat.. ^_^

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X