CARI DISINI

Loading...

Friday, May 6, 2011

Perempuan Keparat


Sebelum Awan bercerita panjang lebar,Awan nak jawab soalan bodoh orang yang berminda sempit lagi terhimpit..Dah la soalan merapu-rapu..Kalau saya nak mengaibkan, tak payah la saya nak "blurr"kan nama dia tuh..Kalau korang rasa saya tak patut buat macam nie,bagi la idea..Tak payah la dok kata berapi-api tapi idea langsung takdak..Kata je lebih tapi kosong..Bodoh(Maaf..Jujur)..

Sekarang saya tengah cakap pasal sorang minah tue..Memang saya dah meluat gila bangang tahap gaban super maxima dengan dia..Dan lahirlah artikel ini agar menjadi pengajaran dan pedoman kepada kaum-kaum Adam dan Hawa..Agar tidak menjadi mangsa-mangsa aktiviti tidak bermoral dia..

Macam nie ceritanya,perempuan tue memang terbukti kaki lelaki dan turut diakui kawan baeknya serta beberapa individu yang turut mengenali dan antara mangsanya..Manusia macam dia cukup bahaya..Kenapa?Dia pandai tipu muslihat,mengaburi pandangan ramai serta boleh ubah situasi seolah-olah dia berada di pihak yang benar dan mangsanya seolah-olah jahat tak dak dah (kedah sikit yea..)..Inilah musuh atau duri dalam daging dalam agama yang paling bahaya..Bukan setakat nak permainkan orang lain,tapi turut mempermainkan agama..

Siapa dia?Pada Awan,dia seorang "Tokoh Ilmuan Terhebat" dimuka bumi nie..Rasul kita tue,Nabi Muhammad S.A.W "cuma" ditangga Ke- 2 ja...Kenapa Awan cakap macam tue?Ini kerana Nabi Muhammad sendiri pun ikut hukum daripada Allah S.W.T..Tapi dia "mampu" mengubah da mencipta hukum sendiri..Hebat tak?Hebat sangat-sangat..Korang boleh?Dia berkata-kata dan mencipta hukum demi kepentingan diri sendiri..

Berbekalkan muka 10sen dan nampak macam baik, dia mampu buat orang percaya seolah-olah dia di pihak yang benar..Lumrah la....Kalau korang baca artikel nie pun,mesti korang nak dengar sendiri dari mulut tuan diri,kan?Secara keseluruhannya orang akan percaya cakap dia..di depan orang,"memag aku nak baek-baek dengan dia,tapi dia yang tak mau..Aku o.k ja"..Itu sahabat aku yang cerita kat aku(Sat aku sat saya..Lantaklah)..Aku sebenarnya dah masak dengan perangai dia..So,aku pun ajak la dia berbaek-baek dan menjadi bodoh sebentar menawarkan kemaafan setelah dia menghancurkan tali hubungan dan hasutan dan tekanan dekat si dia(Si dia yang cerita sendiri..Asyik kena perli ja..Tertekan sangat2 katanya)..Apa dia kata,"Wei....Ang takut aku ka wei?Ang memang pengecut..Aku tak takut la kat ang..Aku ada ramai laki"(lebih kurang mcm tue la ayat dia)..Ada ramai laki?So?Ada aku kisah?(Kantoi beradab yang ada ramai laki)..

Malam tue pulak aku tengah nyenyak tidur,dapat panggilan dari sorang lelaki(laki sapa g),maki-maki aku..Derr...Kristian,Islam?Mana salam?Nama tak mau bagitau..Seolah-olah penakut lagi pengecut..Aku mamai der masa tue..pukul 2PAGI ..Bukannya 2 petang..Orang bangun buat solat taubat dia antar laki maki aku..Dapat apa?Bodoh!!.. Gempar sikit(cakap alaa taiko) terus kecut..Hilang terus tutt~~ dia..Bukan takdak tutt~~ ..Tapi hilang terus..Minah nie bukan boleh..Aku cakap baek dia kata aku munafik..Aku cakap samseng dia kata jugak...Semua tak kena..Dia semua betul dia semua nak menang..

Aku ingat dia nie dah terpesong..Hukum dipermainkan..Allah tue aku rasa macam pakcik dia jer..Aku rasa,pakcik pun orang hormat derr..Dia tau dia banyak dosa dan salah..Apa dia kata?"Alaaaaaaaa....Nanti aku taubat la...Pelacur tue bagi anjing minum air guna kasut dia pun boleh masuk syurga"..Taukan kisah tue?Dia nie dah salah konsep..Sejak bila Allah menghalalkan hambanya buat maksiat dan dosa puas-puas  pastu bertaubat?Memang Allah terima taubat tapi adakah semuanya?Dan ahhh..Aku sebenarnya nak dedahkan footage bukti aduan ramai tentang aktiviti tak sihat dia demi mengukuhkan statement aku tapi disaat aku tulis bait-bait terakhir nie,ada panggilan masuk ajak aku hang out kejap..Tak pa tak pa..Balik satgi aku updated sekali ngan bukti..Awan buat macam nie nak buat manusia berfikiran sempit panas..Dan brainstorming demi mendapatkan jalan terbaek dalam meyelesaikan masalah nie..Kepada korang yang berfikiran bersih dan baek jugak dialu-alukan bagi pendapat..SILAKAN...............................

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

Edy Ramanov said... [Reply]

memang tak dinafikan awan, memang ada orang yang mcm ni. mempermainkan agama demi kepetingan diri sendiri. tapi dia kena ingat, Allah Taala tu akan tetap beri balasan. cuma lambat dan cepat jer. dia jugak kena percaya hukum alam. apa yg dia buat pada awan tu, satu hari nanti dia akan kena balik mcm mana dia buat awan tu.

Awan Fantasia said... [Reply]

@Edy Ramanov
sokong Edy Ramanov!!Awan dah xlrt dh dgn dorang nie tpi Awan heran kenapa depa tak letih2 g?Ayat yg last tue mmg Awan sokong padat punya..Tapi Awan dah berbuih2 mulut ckp..tpi dorang nie,hmmmm....ntahlah...dh nk gila rasanya dgn perbuatan dorang nie..adoi3!!

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X