CARI DISINI

Loading...

Tuesday, April 19, 2011

Gadis Seksi Untuk Mahasiswa?

Apa nak jadi la dengan manusia zaman sekrang?Awan rasa,diorang nie bukan setakat layak dipanggil musuh negara,tpi jugak layak jadi musuh agama,bangsa dan dunia..Mana taknya,kita sepatutnya jaga pemuda-pemmudi kita,kawal dorang,pantau dan asah jadi manusia berguna dan berwawasan,bukannya lingkupkan lagi..lingkupkan remaja sama la mcm lingkupkan dunia..kerana REMAJA HARI INI,PEMIMPIM DUNIA HARI ESOK


BUKTI...Mohd Yusof menunjukkan kain yang digantung bagi menarik perhatian pelajar IPT.
Beberapa pengusaha pusat hiburan di negeri ini didapati bertindak melampau bagi menarik pengunjung di kalangan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) apabila menyediakan program khusus untuk golongan itu dinamakan ‘parti pakaian seragam kolej'..Orang ramai membuat aduan berdasarkan kain rentang yang mempromosi aktiviti berkenaan..Berdasarkan maklumat pada kain rentang berkenaan, penganjur menyediakan lebih 50 gadis seksi kepada pengunjung lelaki sebagai daya tarikan..Malah, mereka juga turut menyediakan persembahan tarian seksi dan pertunjukan pentas oleh kumpulan muzik.
Memang jelas parti dianjurkan itu sengaja mahu menarik pengunjung terutama membabitkan golongan pelajar untuk mereka berhibur.

source

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 comments:

Nick said... [Reply]

wa.. apa apa pun ada sekarang

Awan Fantasia said... [Reply]

@Nick
tue la..nk buat dosa xmalu..nk buat pahala,malu..

Azreem said... [Reply]

kat mana ni? yang dah habis u boleh join tak? :p

Dda Ly said... [Reply]

urmm makin nak akhir zaman, makin terbalik la semuanya kan..

~his sports day..:)~
keep in touch ye..♥♥♥

Che Sakinah said... [Reply]

mesti malu habis perempuan yg dkt banner tu... ke x malu? ahahha
memang tah hape2 la skarang... hish! ;B

Anonymous said... [Reply]

ko pon pergi kan afiq???

Awan Fantasia said... [Reply]

@Azreem
haish!!xbaik taw awak...hahaha

Awan Fantasia said... [Reply]

@Dda Ly
tue la..abis semua terbalik..tunggu bumi nk terbalik ja..nauzubillahi min zaliq..

Awan Fantasia said... [Reply]

@Che Sakinah
rasanya xmalu kot...kalau malu,Alhamdulillah la..ntah la..nak kata pun dah xtaw..

Awan Fantasia said... [Reply]

@Anonymous
p..awat x pi pulak...aku la organizer dia...hahahaha

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X