CARI DISINI

Loading...

Saturday, April 23, 2011

FAKTA MENARIK : Debu..

Ish...berhabuk lantai umah aku..rumah dah cantik tapi lantai penuh berdebu..Minah!!!Apa yang ko buat kat umah nie?Lantai penuh dengan debu nie..Ko menternak debu ke?tahniah la minah oi....Mak nampak ko sekrang nie dah berjaya sebagai penternak..PENTERNAK DEBU!!!..Itulah sesi lecture 2jam kredit si mak dengan anak daranya yang "rajin sangaaaaaaaaaaat"..Hehe..Jom kita ketahui apakah fakta menarik tentang debu..Jom tengok...







Haaaa..Apa khabar semua?Kali ini Awan nak berceloteh mengenai DEBU..Sape kat sini yang xkisah pun dengan debu?Alah.......Debu je pun..bukannya boleh jual pun..MEMANG!!!Tapi debu boleh buatkan kita jatuh sakit..Awan pun baru tahu pasal nie..KAWAN2,U KNOW WHAT???

Kebanyakkan debu yang berterbangan di dalam rumah datangnya dari sel-sel kulit kita yang mati

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X