CARI DISINI

Loading...

Thursday, March 3, 2011

KELAKAR : KISAH NEGRO YANG HAUS (18sx)...



Al kisah, Seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap...

"Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO, aku akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau"

Negro tu pun cakap..."Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga. Ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar"

Negro tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain, Negro tu jadi...............

....mangkuk tandas wanita...


=====================================================================
Jualan Heeeeebat Celcom! Dapatkan Telefon Bimbit Idaman Anda Pada Kadar Diskaun Yang Gila!
Terfikir untuk menghadiahkan diri dengan benda yang hebat pada Tahun 2011? Bagaimana jika anda hadiahkan kepada diri seperti Telefon Bimbit Samsung Galaxy tab atau sebuah LG Optimus 7? Jualan Heeeebat Celcom sudah bermula SEKARANG!!!Klik untuk maklumat lanjut!!
=======================================================================

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 comments:

fadilahamka said... [Reply]

lawaknye...

OhBelChantik said... [Reply]

haha..stai!

cik goyos said... [Reply]

adei~ ini mcm pun ada kaa~

Dewi Batrishya said... [Reply]

Hahahah! patut! :P

Awan Fantasia said... [Reply]

kepada semua : semoga anda terhibur k.. :-) smile alwayz...

budak awam said... [Reply]

nanti guna jamban mesti teringat kat negro haha

Awan Fantasia said... [Reply]

@budak awam
mcm tue xpa..tpi better mcm nie la,tengok justin bieber je teringat kat Awan Fantasia...hehehe..sesi berperasan hensem.. :p

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X