Thursday, August 18, 2011

KELAKAR : Sudu


Dah nama kau Pak Pandir, aku maafkan sajalah. Malas aku nak layan kau. Tapi serius kau sentiasa lawak bro. tak hilang dek zaman. Hehe. Jom ikuti kisah Pak Pandir yang tersangat "bijaksana"............^_^
Di sebuah klinik yang terletak berhampiran sebuah kampung...

Doktor : Awak nampak tak sihat? (sambil mengambil stetoskop)

Pak Pandir : Pening kepala, sakit dada….. doktor.

Doktor : Aaa…. suhu badan awak tinggi, ambil ubat ni… makan 2 sudu, 3 kali sehari.

Pak Pandir : Terima kasih.


Seminggu kemudian…..

Doktor : Eh, kamu lagi? Apa pulak masalah awak?

Pak Pandir : pening kepala,…. sakit dada hilang dah…. TAPI sakit perut pulak….(sambil mengerang…)

Doktor : Ubat yang saya bagi hari itu dah habis makan? Pahit ke?

Pak Pandir : Saya makan habis dah ubat tu, tak ada masalah…… cuma, SUDDDU doktor…….

Doktor : Kenapa dengan sudu?

Pak Pandir : (dengan selamba) …. keras sikit ….. doktor!

Doktor : ???????

Awan Fantasia : Aku maafkan kau sajalah sebab kau bernama Pak Pandir..Hehe.. ^_^





Menarik !!
[Jangan Klik]Serlahkan Bakat Artistik Korang Dan Menangi RM10,000 !!
[Jangan Klik]Jom Main Permainan MyRaya Dari Maybank Dan Menangi RM25,000 !!
[Jangan Klik]Terkini Di IKEA !!





------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

ANDAIANNYA said... [Reply]

Pak Pandir memang sengal

AJ said... [Reply]

keh keh keh hilang rasa ngantuk pepetang nih..huhu

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X