Sunday, July 17, 2011

Video Panas Bersih 2.0 London - Najib Pasti Malu Besar !!


Video panas semasa di Hotel Intercontinetal London semasa menunggu kedatangan Najib ke tempat tersebut..Di ramalkan kini kedudukan Najib sebagai Perdana Menteri agak goyang rentetan beliau melekehkan perhimpunan Bersih 2.0 dan 1001 faktor lagi serta imej Najib di mata dunia agak tercemar..Saya rasa, sebelum-sebelum ini belum ada seorang Perdana Menteri Malaysia pun yang pernah "di tampar " hebat sebegini rupa oleh rakyat jelata..Saksikan video di bawah..











Tidak cukup dengan menghalang daripada rakyat bersuara, turut membunuh, mencederakan dan mematah-matahkan kaki rakyat telah mencemarkan imej Najib sebenarnya di mata dunia..Imej Najib, PDRM dan Kerajaan Malaysia khususnya..Bukannya imej Malaysia..Ini di ibaratkan kerana nila setitik, habis susu sebelanga..

Cuba tengok, berapa ramai aktivis yang turun? Hampir segenap Kuala Lumpur dipenuhi oleh rakyat-rakyat yang mahukan keadilan dan pembelaan..Cuba bayangkan berapa ramai yang akan turut sekiranya tiada ancaman dan ugutan dari Kerajaan Malaysia dan fitnah-fitnah jahat dari UMNO?Saya percaya, jumlah aktivi perhimpunan itu akan berlipat-lipat kali ganda..

SHAME..SHAME...SHAME ON YOU NAJIB !!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X