CARI DISINI

Loading...

Wednesday, July 13, 2011

Panas !! Abang Shaheizy Sam Di Penjara Dan Disebat


Awan tak tau pulak yang Shaheizy Sam ada abang..Kalau korang pun ta kenal, nama dia Samzy Fuzzete..Muka dah hensem dah tapi sayang, disabitkan kesalahan memiliki syabu..Dia merupakan seorang pelakon jugak..Di fahamkan dia di jatuhkan hukuman penjara kekal selepas rayuannya di tolak oleh mahkamah...Kalau korang ada perasan, Samzy Fuzzete pernah membintangi dalam drama Cucu-Cucu Atuk dan Seri Istana.


Mahkamah Majistret Ampang telah menjatuhkan hukuman penjara 30 bulan serta tiga sebatan..Penjara tak pe la lagi korang..Yang sebat tue yang tak tahan..Sebab Awan pernah la tengok orang kena sebat..Satu sebatan pun dah nak meletup bontot..Hehe..
" Tolong doakan saya " - Samzy meminta agar wartawan yang hadir membuat liputan agar mendoakannya.
sumber gambar - mstar

Dari hisap dadah lebih baik kedarah dadih..Sedap pun sedap..Murah pun murah..Betul tak?Hihi..Nasi sudah menjadi moi sup ayam...Boleh macam nie ? =.= "

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

Mr.R said... [Reply]

wow... panas nih... apa boleh buat, dah salah dia.

beLLa said... [Reply]

dah salah, tak dapek nak nolongnya. hhuhu

Fairuz Sudin said... [Reply]

x perlu laa simpati ngan org mcm ni..
mmg patut dipenjarakan sbb bole memusnahkan hidup org..

kadang2, penagih dadah tu org yg pandai2..dah kene tipu sbb org letak dadah dlm air, tros jadi penagih..

AKu Zul said... [Reply]

xleh byang bntot dia bparut kna sebat...cm*

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X