CARI DISINI

Loading...

Friday, April 1, 2011

TEKA-TEKI HARI INI 8




Kenapa Cicakman tak boleh terbang?
- Kerana dah takdir.

Kampung apa yang paling banyak hantu di Malaysia?
- Kampung Pisang. Banyak zombie.

Jem apa yang tidak boleh dimakan?
- Traffic jem.

======================================

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

FaKArePa!n said... [Reply]

tak surprise r sebab awan dah letak jawapan.. sob3.. hehe

nabihancakap said... [Reply]

brtul tu!! spatutnya bg lah kami jawan dulu!! isk2!

Awan Fantasia said... [Reply]

@FaKArePa!n
mcm tue plak..kalau xletak jawapan,t korang tanya plak..hehe..:-)

Awan Fantasia said... [Reply]

@nabihancakap
ykr?korang nak soalan je xnak jawapan?hehe..o.k..t kita buat mcm tue k...bkan apa,t korang keluar blog nie dlm keadaan tertanya2 plak..hehe..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X