CARI DISINI

Loading...

Wednesday, April 27, 2011

Sesi "Mengutuk" Media Awan Fantasia

Ewah!!Baca tajuk je pun korang dah tak sempat-sempat baca pendahuluan dan terus klik ntuk tengok keseluruhan artikel nie..Hahaha..Korang memang..Hehe..Ini kali pertama rasanya Awan buat sesi macam nie..memang menempah maut betul beta..kui3~~..Tapi,tak pe..Komen yang membina Awan terima..Sapa yang kutuk Awan kaw2 tue,siaplah..Tak boleh jejak kaki lagi ke sini coz Awan banned dia..Hahaha..Just kidding..Haaa..Tunggu apa lagi??Jom tengok selanjutnya..




Blogku,blogmu jua..Hehehe..So,jangan tergak-agak untuk "menghentam" Awan pada sesi kali ini..Huhu..Awan buat blog nie pun untuk korang..Kalau Awan buat untuk Awan je,Awan buat cikai-cikai je pun tak apa..huhu..Betul x?So,pada sesi kali ini Awan nak tau dari korang semua :

APA KEKURANGAN BLOG NIE?

Maksudnya, apa yang perlu Awan tambah dan ubah...Contohnya dari segi Widget ka?Design ka?Kategori-kategori tertentu ka?Atau apa-apa saja yang korang rasa patut Awan buat perubahan tentang blog nie..

APA YANG TERLEBIH DI BLOG INI?

Bagitau je Awan apa yang patut Awan kurangkan dalam blog nie..Apa-apa saja..Just cadangkan..Contonya,"Widget Awan banyak sangat la..I serabut.."..Or anything you thing should I remove from this blog..But,sila komen secara detail..Maksud Awan,kalau kena remove,benda apa kena remove..Macam tue la...And for the last..........

ARTIKEL MACAMANA DAN BERKAITAN APA YANG KORANG NAK?

Ini bererti, artikel yang macamana yang korang nak Awan buat or nak Awan banyakkan dalam blog ini..Korang suka artikel yang macamana or yang berkaitan apa?Setiap apa yang korang mintak,Awan akan cuba penuhi..coz tanpa krang,siapalah AWAN FANTASIA..huhuhu..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

ghostwriter said... [Reply]

x mo ar kutuk... kumen negatif jer sket....ekekekee...;p

Awan Fantasia said... [Reply]

@ghostwriter
hahahaha..macam2..xdak pun..mana-mana..hehehe :p

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X