CARI DISINI

Loading...

Thursday, April 21, 2011

Koleksi Cincin Berbentuk Rumah

Suka sangat korang dengan artikel benda-benda aneh,unik dan pelik..O.klah,demi memenuhi permintaan ramai,saat ini Awan Fantasia bawakan kepada korang Koleksi Cincin Berbentuk Rumah yang mana sememangnya unik dan menarik..Kat Malaysia maybe xdak kot cincin nie..huhu..terima kasih kerana terus dan terus menyokong Media Awan Fantasia..Jom tengok koleksi yang seterusnya...




Hahaha..Cantik tue memang cantik..Yang nie berkonsepkan Islamic skit..ntuk pengetahuan korang,cincin semua nie dihasilkan oleh pakar buat cincin..Habib Jewels dan Poh Kong pun xpernah terfikir nak buat cincin yang macam nie..huhuhu..


Cantik x?Hehe...Kalau isteri abang or pakcik mintak sangat nak dibelikan cincin time ekonomi gawat,belikan yang nie tengok..tobat para isteri xpakai,walaupun cantik..hehehe..yang lagi komfom,ekonomi kalian akan terus terjunam cz bukan murah cincin nie..hehehe

Sekarang nie cincin bentuk rumah sudah dibuat..lepas nie bentuk apa lah yang pakar2 cincin tue nak buat..heheehe..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

cik zaza said... [Reply]

pelik bentuknya tapi mesti besar kalau pakai.. huhu

Awan Fantasia said... [Reply]

@cik zaza
bentuknya tak pelik tapi pelik dipakai..haha ^_^

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X