Saturday, April 16, 2011

Kereta Termahal Di Dunia

Hai semua..Sudah lama blog AWAN FANTASIA kehabisan artikel kreatif rentetan kesibukkan diri dan juga masalah peribadi..Bukanlah nak mencari publisiti diri,hanya ingin mencari solusi ntuk mengatasi masalah ini ..hehe..Kali ini kami akan menyajikan kepada anda semua pembaca terhebat mengenai koleksi kereta termahal di dunia..Memang meleleh la kalau tengok sport car nie..Harap ini semua dapat dijadikan pembakar semangat kepada anda untuk berjaya dalam hidup anda..Jom sama-sama kita usahakan dapat sebijik..huhu.. Sila [CLICK HERE TO CONTINUE>>>]

 Semua orang suka kereta yang mahal di dunia...Kereta ini sangat mahal kerana mempunyai ciri-ciri istimewa dan kelajuan yang luar biasa berbanding kereta-kereta biasa yang terdapat di pasaran..




Koenigsegg Trevita: $ 2.21 Million

 Hanya tiga unit yang akan dibina. Koenigsegg Trevita ini direka berdasarkan Koenigsegg CCXR dan ditambah dengan serat karbon yang baru dan berlian berkilauan, yang bernama "Trevita" dalam Bahasa Sweden bererti "tiga kulit putih".

Kereta ini dilengkapi dengan Bodywork Koenigsegg Diamond berkilauan Weave, dengan menggunakan sayap karbon ganda, dayung-shift, inconell exhaust system, rem keramik karbon dengan ABS, sistem hidrolik mengangkat, sistem infotainment, sistem pemantauan tayar, Chrono instrumen cluster dan airbags..Turut dilengkapi dengan sistem Navigasi..Untuk Koenigsegg 1018bhp menempatkan enjin yang sama. Khusus untuk model ini, cat eksterior sepenuhnya dikembangkan di Sweden, di pusat Koenigsegg.


Lain-lain kereta : 



SSC Ultimate Aero: $ 740.000

 





Lamborghini Reventón: $1.42 Millions



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X