CARI DISINI

Loading...

Sunday, April 17, 2011

Justin Bieber Melawat "ISRAEL"...

Wah!!Bukan calang-calang der nie...aku dah tengok macamana girls2 Israel bila jumpak ngan budak nie..macam kena histeria..ada yang sampai menangis..jerit2 tue,biasa la kan...kat Malaysia pun ramai yg ternampak artis yang menyalak kalah anjing...hehehe..jangan marah..sapa marah,dia la tue yg terjerit2..hahaha..baru-baru nie,mamat(jangan panggil kat orang Islam,kat der2 ko atau kawan2 anda dengan gelaran nie cz maksudnya MATI),melawat Israel dan dikawal ketat..Jom...zaaaazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...!!!!!!

Bintang pop remaja ini ke Baitulmuqaddis selepas konsert di Tel Aviv baru-baru ini,dan Justin Bieber telah melawat ke beberapa tempat-tempat "suci" dengan keluarganya dan dia dikawal ketat!!! Dia dikawal ketat oleh 20 Pengawal Keselamatan YAHUDI!!!Siapakah Justin Bieber Sebenarnya dengan YAHUDI LAKNATULLAH???Sehinggakan PM YAHUDI pun ingin bertemu dengannya...Fikir2kan..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

fadhdeela said... [Reply]

mcm2 hal dunia artis nie..minat lagu dia tp xde la smpai tergila2 kat mamat jambu nie..hihii

Meh sini: Bantulah adik Muhammad Rafeal!!

Sini juga: Fina..Calon Baru AF9 lebih baik dari Pelajar2 AF9..

Awan Fantasia said... [Reply]

@fadhdeela
hahaha..minat kat lagu yg baek maknanya xpa.. :)

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X