CARI DISINI

Loading...

Monday, March 21, 2011

Justin Bieber Dan Adik Beradiknya...

Kawan2,korang tau x yang Justin Bieber nie ada adik-beradik
yang berlainan rupa,warna dan ketinggian?Ada jugak Justin Bieber Mini..hahahaha..Tak Percaya?????????Korang Saksikan ini..

Waaa............................cerahnya....hehe...

Sealber

Nie adik Justin bieber...Percaya x?

Mini Bieber

Warna Ngan Rambut X Maching..Betul Ka nie abg Justin????

Common Bieber


Abg sulung dia.....

Andre Aggaseber


Abg kedua dia ka nie??Rambut sama..ya kot...

Bieber Corgan


Hensem-hensem...haha..sape dia nie korang tau ke??

Vin Bieber

Aik??mcm kenal je....huhu..

David Bieber

Hahaha..Ini Slot Gambar Lawak...wakaka..dorang nie xde kena mengena dengan Justin Bieber pun..uhuhu...saya pun xtau yg rambut dorang2 nie mmg rambut gaya ala Justin Bieber atau dah diphotoshopkan..hehe..Nantikan pendedahan GAMBAR BOGEL Si Justin Bieber nie pada masa yang akan datang..gambar bogel????woi!!!ang buat blog hiburan ka blog lucah??????????

Apa2pun,tungguu...........dah tengok t baru pertikai..Allright??

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X