Thursday, February 24, 2011

KELAKAR : MAN DOL - PART3


PART 3

Che'gu Berahim sedang mengendali kelasnya dalam aktiviti sukan di padang sekolah. Seperti biasa, Che'gu Berahim akan menyuruh murid²nya melakukan regangan otot. Tiba di satu bahagian, dimana murid² baring dan mengangkat kaki lalu menggerakkannya seperti sedang mengayuh basikal. Che'gu Berahim asyik memerhati seorang muridnya yang pada mulanya menggerakkan kakinya tiba² memberhentikan kakinya. Lalu Che'gu Berahim menyergah muridnya yang bernama Man Dol. "Woiiii Man, apa sebab kau berhenti ni hah". "Oh Che'gu Berahim, basikal saya tengah turun bukit Che'gu, sebab tu saya berhenti.Takkan nak kayuh jugak.

==================================================================

ADAKAH ANDA CANTIK? PEMALU? ATAU "MR. AMPU"?SERTAI PERMAINAN JAM PACK DAN MENANGI HADIAH SEHINGGA RM 40,000!!!

Milo Fuze memperkenalkan permainan super duper cute yang dipanggil sebagai Jam Pack dan RM 40,000 untuk dimenangi!!! Woww!!!Antara hadiahnya ialah Laptop,PS3,iPhone dan banyak lagi .Pertandingan berakhir pada 9 Mac 2011. Klik untuk malumat lanjut..
==========================================================

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X