Friday, August 12, 2011

Video Lawak Kenakan Kawan


Korang pernah dikenakan oleh kawan korang tak?..Ada kalanya akan buat korang gembira dan ada kalanya korang rasa nak mencarut seharian..Betul tak..Video ini tentang babak kenakan orang terbaik 2011..Haha..Ada yang buatkan aku lawak dan adanya aku rasa kesian dengan mangsanya..Haha..





Ada yang terlalu keterlaluan..Sampai muntah-muntah bro tu dibuatnya..paling aku kesian sekali dekat yang awek letupkan mercun dalam bathroom tue..Aku dapat minah tu, aku prank dia pulak..Haha

Menarik !!


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X