Friday, August 19, 2011

Teka-Teki Di Blog Awan Fantasia


Aku rasa ada antara korang memang familiar dengan soalan ini..Yang dah familiar tue takpelah..Yang belum tue jom la join pecahkan kepala dengan soalan-soalan brilliant dari Awan Fantasia nih..Hehe..Aku tau korang bijak bestari sebab semua teka-teki aku semuanya korang boleh jawab..So, maybe nie kacang je bagi korang..


Benda apa pokoknya di atas bukit tapi daunnya di dalam air?


Hah!!Aneh bukan soalan aku?Sebenarnya tidak aneh sikit pun kalau korang tahu jawapannya..Haha..Ce la jawab..Hehe..Semoga berjaya..


Menarik !!
[Jangan Klik]Serlahkan Bakat Artistik Korang Dan Menangi RM10,000 !!
[Jangan Klik]Beli 2 Keping HotTiket Hotlink Ramadhan Dan Dapat KFC PERCUMA !!
[Jangan Klik]Jom Main Permainan MyRaya Dari Maybank Dan Menangi RM25,000 !!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

hyhhh said... [Reply]

wey...kali nie susah sikit nk jawab la teka-teki nie...bukak posa satgi aku jawab...

Entri Menarik Di Sini:
1)Bahaya!!Wanita Menipu Lebih RM 550,000
2)Octove.com Bagi Hadiah Iphone 4
3)Menarik!! Kuih-Muih dan Murtabak Dijual Pada RM1

hyhhh said... [Reply]

buka posa beli kat bazar, minuman ari ni ialah air teh, aku nak jawab teka-teki segar, jawapan dia ialah daun teh...sekian...

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X