Thursday, August 25, 2011

Oh Kemaluan Wanita Dan Onani

Islam menganjurkan umatnya untuk menjaga kemaluan..Sememangnya ada hikmah disebalik semua ini..Perkara ini perlu dipandang serius oleh semua jantina khususnya WANITA..Baiklah..Satu persoalan ditimbulkan..Ada seorang gadis yang memang gemar melalukan onani..Adakah perbuatan beliau bakal menjadi penyebab kepada kemandulan pada masa hadapan?..Ini jawapannya.....


Gambar Hiasan

PERTAMANYA Islam melarang perbuatan onani atau melancap sama ada perempuan atau lelaki..Ini kerana Islam menyuruh umatnya menjaga kemaluan dan mengelak daripada mengikut hawa nafsu semata-mata..Al-Quran menjelaskan sifat orang mukmin yang berjaya sama ada di dunia dan akhirat, antaranya:

“Dan mereka yang menjaga kemaluannya, kecuali terhadap isteri-isteri mereka atau hamba sahaya yang mereka miliki, maka sesungguhnya mereka tidak tercela. Kemudian, sesiapa mencari selain daripada yang demikian, maka merekalah orang-orang yang melampaui batas.” 


(Surah al-Mukminun (23): 5-7) 

Keduanya, melakukan onani termasuk dalam perkara dosa dan perlu dielakkan kerana dikhuatiri menjadi tabiat dan ketagihan. Ia juga boleh membawa kepada kemudaratan kesihatan apabila dilakukan berterusan dan secara kasar..Dengan itu setiap orang dinasihatkan supaya mengawal diri..Ketiganya, ia sebagai penyebab mandul dan terputus urat, secara umumnya bukan sebagai penyebab secara langsung..Bagaimanapun kemungkinan untuk mati pucuk dan mandul akibat kecederaan zakar pada lelaki serta hilangnya rasa kenikmatan seksual sesudah berumahtangga boleh terjadi sekiranya kerap melakukan onani..

Awan Fantasia : Tidak perlu merasa nikmat sementara lepas itu bila sudah kahwin dan diisytiharkan mandur, masa itu menangis keluar air mata emas pun tiada gunanya..Kempunanlah nak dapat anak-anak yang comel-comel belaka..



[Klik Sini]Samsung Galaxy Tab 10.1 Sudah Sampai !!
[Klik Sini]Terbaru : MAMEE RAYA !!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 comments:

Nyamuk Terbang said... [Reply]

gmbr hiasan erkkkk

Nick Hariz said... [Reply]

menarik isu ini... :)

Unknown said... [Reply]

kpd bdk lelaki sila bersihkan pc anda.. haha..

ammar said... [Reply]

good articel
visit my blog

DAvEDAviD said... [Reply]

BW n folo here... nice n3...jemput k blog AG

http://biringmenaning.blogspot.com/2011/08/segmen-join-bloglist-ag.html

TopiJerami90 said... [Reply]

bab mandul 2 org paling takut..
tapi still gagal nafsu

macam rokok..kena kanser
tapi still hisap gak

pelik2

Post Terbaru:
1)[ video Pilihan ] 2 kelab Manchester belasah 2 kel...
2)[ Hiburan ] Brad Pitt selamatkan pelakon tambahan
3)[ Semasa ]Barisan Pertahanan Islam (FPI) Bantah Fi...

Terbelog said... [Reply]

nice..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X