Friday, August 19, 2011

Justin Bieber Disemadikan.........


Isu panas untuk hari ini..Peminat Justin Bieber pasti terkejut dengan berita tergempar ini..Antara remaja lelaki yang paling kaya dan berpengaruh dunia,Justin Bieber baru-baru ini dilaporkan telah disemadikan.......

....pada sebuah jalan..Apakah yang disemadikan tu?..Haha..Hanyalah namanya saja..Dia masih hidup lagilah..Nama Justin Bieber dilaporkan oleh mStar telah dinamakan pada sebatang jalan di sebuah bandar yang bernama Forney, Texas..


Ia dinamakan dengan nama Justin Bieber Way oleh Caroline Gonzalez yang mana dia merupakan seorang kanak-kanak yang berusia 11 tahun..Dilaporkan juga, Caroline Gonzalez telah diberi peluang untuk memerintah bandar itu selama satu hari sebagai hadiah kerana terpilih dalam satu acara  yang membolehkan beliau menjadi Datuk Bandar selama satu hari..

Dengan kuasa itu, kanak-kanak tersebut menggunakan kuasanya sebagai Datuk Bandar selama sehari memilih untuk menukar nama sebuah jalan di bandar itu dengan nama penyanyi pilihannya iaitu remaja dari Kanada itu, Justin Bieber..

Kenapa Caroline Gonzales memilih membuat demikian?
"Saya suka muziknya, saya juga suka dia. Jadi saya menamakan sebuah jalan dengan namanya sebagai penghormatan," tuturnya.
Datuk Bandar di Malaysia ada buat pertandingan "Menjadi Datuk Bandar Selama Sehari" macam ini?..Haha..Jika nanti pertandingan seperti ini dijalankan dan korang terpilih, apa yang korang nak buat dengan kawasan korang berdasarkan kuasa yang korang ada sebagai Datuk Bandar selama 24jam?Kepada blogger,sila tinggalkan komen korang dibawah kerana ia bakal meninggalkan backlink blog korang ke dalam blog ini..Semakin banyak korang komen semakin mudah pembaca mencari korang di google nanti..  ^_^

Menarik !!
[Jangan Klik]Serlahkan Bakat Artistik Korang Dan Menangi RM10,000 !!
[Jangan Klik]Jom Main Permainan MyRaya Dari Maybank Dan Menangi RM25,000 !!
[Jangan Klik]Terkini Di IKEA !!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 comments:

Tea Dno said... [Reply]

kalau tea, tak perlulah nak semadikan nama penyanyi ni.. dapat jadi datuk bandar sehari.. hurmm.. bagi cuti kat semua orang lah sehari tu.. hohoho..

Muktasim Blog said... [Reply]

hehe.. ingatkan disemadikan dalam kubur.. :p

Yaya Maisarah said... [Reply]

adoi haii.. apesal la dia tk letak name dy sndiri? kan lagii bagos! haha

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X