Wednesday, August 17, 2011

Gempak - Ikan Terbang !!


Hah?..Apa?.Ikan terbang?..Ya!!..Ikan terbang..Biar betul??..Tak payah buat teruk dan terkejut beruklah sangat, jom kita tengok dengan keadaan yang cool dan tenang..Dunia sekarang, apa yang mustahil,kan?Saksikan..





Ikan terbang kawalan jauh la sayang..Mana ada ikan boleh terbang..Haha..Agak-agaklah kan..Menarik,kan?..Ikan kawalan jauh ini terdiri dari dua spesis saja iaitu ikan jerung dan ikan badut (clown fish)..Hairan macamana dia boleh terapung diudara dan Awan malas nak fikir banyak..Hehe..Cukuplah tahu dua tiga info dan layan video di atas tu..Hehe..Malas tidak bermaksud Awan pemalas ok..Haha..

Awan rasa, ikan terbang kawan jauh nie belum memasuki pasaran tempatan..Jadi, ruang tamu kita sekarang masih selamat  dari "ancaman" ikan terbang ni..Adakah benda ini bakal menggantikan layang-layang tradisional yang kita main masa zaman-zaman kita muda dulu?..Awan memang perasan yang layang-layang sekarang sudah tidak digemari oleh anak-anak muda zaman sekarang..Jika ada pun, main layang-layang secara online saja..Ada ke?Haha..

Di dalam badan ikan terbang ini telah di isi dengan sejenis gas yang bernama gas helium..Pergerakkan ini dikawal melalui alat kawalan jauh dan pergerakkannya ditentukan oleh ekor ikan tersebut..Kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki ikan terbang kawalan jauh ini, bolehlah melawati http://airswimmers.com/ ..Harganya hanya RM 120.00..Hanyalah sangatkan..Hehe..


Menarik !!
[Jangan Klik]Serlahkan Bakat Artistik Korang Dan Menangi RM10,000 !!
[Jangan Klik]Jom Main Permainan MyRaya Dari Maybank Dan Menangi RM25,000 !!
[Jangan Klik]Terkini Di IKEA !!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

Nur Syazana Mohammed Sani said... [Reply]

tajok memang buat gempak ,. haha ,. ingat kan betol betol :P

http://syazanasani.com

hyhhh said... [Reply]

hahaha,,,,,ramai yang terkejut dengan ikan jerung...

Entri Menarik Di Sini:
1)Menarik!! Impian Wanita Zaman Sekarang
2)Octove.com Bagi Hadiah Iphone 4
3)Panas!! Wajah Penyamun Guna Asid

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X