Thursday, August 18, 2011

Counter Strike Versi 2012 : Global Offensive



Kini, Counter Strike muncul dengan versi baru iaitu diberi nama sebagai Counter Strike : Global Offensive..Ini merupakan sebuah permainan komputer yang pernah popular suatu ketika dahulu..Awan pun suka jugak dengan permainan komputer ini..Jom tengok selanjutnya..







Setelah selesai menonton trailer di atas, baru Awan sedar yang Malaysia agak lambat menerima versi-versi terbaru permainan ini..Di dalam video ini, Counter Strike Source sebenarnya sudah dilancarkan pada tahun 2004 tapi bagai terasa baru sahaja masuk Malaysia..Counter Strike : Global Offensive bakal menjengah Malaysia pada tahun hadapan iaitu pada tahun 2012..


Di fahamkan terdapat beberapa penaik-tarafan dalam aspek grafik dan permainan di dalam permainan ini..Ia dikatakan turut juga ditambah dengan beberapa senjata baru..Wow!..Best ni..


Permainan ini bukan sahaja dilancarkan dalam platform PC tetapi turut juga direka bagi beberapa platform lain iaitu Mac, Xbox Live dan juga PlayStation..Tak sabar-sabar nak cuba main permainan ini nanti.. ^_^





Menarik !!
[Jangan Klik]Serlahkan Bakat Artistik Korang Dan Menangi RM10,000 !!
[Jangan Klik]Jom Main Permainan MyRaya Dari Maybank Dan Menangi RM25,000 !!
[Jangan Klik]Terkini Di IKEA !!




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X