Wednesday, July 13, 2011

Blog Awan Fantasia Kini Kembali Bersama Nuffnang


Assalamualaikum semua,

Setelah beberapa bulan Awan curang dengan Nuffnang di atas sebab-sebab tertentu, kini Awan rujuk kembali dengan " Mrs Nuffnang " dan insyaAllah akan terus setia dengan Nuffnang sehingga akhir hayat..Ayat!!Tak boleh bela betul..Haha..Sebelum terlupa, bagi sesiapa yang masih belum sertai "Contest Perlumbaan Malam" dari anak kandung Nuffnang iaitu ChurpChurp, korang boleh klik The Nigh Race untuk sertai..Hadiah seperti di sini ..Tinggal lagi 6 hari lagi sebelum di umumkan pemenangnya..

Berbalik kepada tajuk di atas, terdapat beberapa faktor yang membuatkan Awan Fantasia bersama kembali dengan Nuffnang..Setelah sekian lama meneliti dan mengkaji tentang Nuffnang, di sini Awan rumuskan beberapa faktor kehebatan Nuffnang berbanding dengan company-comapny lain :

  • Merupakan komuniti pengiklanan blog yang pertama di Asia Pasific !
  • Menjawab soalan blogger dengan pantas dan mesra !
  • Rated pendapatan yang tinggi berbanding dengan komuniti pengiklanan blog yang lain !
  • Kerap kali mengadakan pertandingan di kalangan ahli !
  • Bayaran selamat sampai seperti yang di janjikan !
  • Kalau bernasib baik, boleh dapat Advertorial Post yang mana pendapatannya lebih masyuuk dari BE !
Sudah semak di ranking Alexa dan ternyata faktor pertama itu bukan sekadar omongan kosong..Contoh, Awan boleh sahaja mengaku yang blog ini ialah blog no 1 pilihan rakyat Malaysia tetapi apabila disemak di ranking Alex, blog ini merupakan blog yang ke 1632 teratas laman web/blog yang terdapat di Malaysia..Hehe..Seterusnya apabila Awan mengutarakan beberapa persoalan kepada pihak Nuffnang, mereka akan membalasnya dengan sepantas mungkin dan memang " mesra alam " ..Boleh Awan guna ayat mesra alam di sini?..Huhu..

Tanbahan pula, kadar pendapatan memang tinggi berbanding komuniti pengiklanan lain..Sebab itulah ramai yang memilih Nuffnang..Tambahan lagi, mereka sering kali menganjurkan beberapa pertandingan bagi merapatkan tali silaturrahim di antara komuniti tidak kira agama dan bangsa..Berikutan itu, mereka menyediakan hadiah yang pasti akan membuatkan peserta yang memenangi pertandingan itu tidak tidur malam..Haha..

Yang bestnya, korang tidak perlu menunggu menjadi nenek mahupun atok semasa menunggu bayaran yang sepatutnya diterima sampai ke dalam peti surat rumah..Maksudnya ia sampai seperti yang di janjikan..

Akhir sekali, advertorial post memang menjadi kegilaan ramai blogger kerana bayarannya bukan calang-calang..Memang terbaiklah bayarannya.. Kenapa perlu memilih komuniti lain sedangkan 1001 kebaikkan dan kelebihan terpampang di depan mata..Awan Fantasia pilih Nuffnang ! Korang ? 

Love U All !! -A.F-

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 comments:

hyhhh said... [Reply]

best kot Nuffnang...dia ada campaign CPC,Buffered Earnings,Metered Earning,dan Advertorial Post..

Awan Network said... [Reply]

@Famili Ceria
betoi3..jom mah fight dptkn advertorial post..syarat basic UV 1000++ sehari..hehe..tpi bukan calang-calang blog nk dpt advertorial yg bukan calang-calang nie..hehe ^_^

Putra said... [Reply]

nuffnang oh nuffnang. hihihi. :D

Awan Network said... [Reply]

@putra suki
yea saya..haha..^_^

Anonymous said... [Reply]

Yeah..pastinya nuffnang. dah penah pg event yang diorg anjurkan? kalau tak penah, lepas ni pg la..mmg best! byk leng loi ooo..

Awan Network said... [Reply]

@donha
mcm best je..nk jugaklah pergi event dorang..huhu ^_^

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X