Sunday, June 19, 2011

Perkara Yang Mungkin Korang Tak Pernah Perasan Selama Korang Hidup !!

Tertanya-tanya yea korang bila baca tajuk tue?Hehe..Kalau tertanya,takpa..Tanya jelah..Kerana malu bertanya sesat jalan..Haha..Korang bakal didedahkan dengan beberapa perkara yang kadang kala lucu yang mana korang tak pernah perasaan sebelum ini.. Contohnya sila lihat dibawah..


Patutlah maskot untuk bijiran yang kita makan selama ini guna binatang seperti arnab..cecuba korang tengok makanan kita dengan makanan dia..Macam sama,kan?Harap-haraplah dorang letak makanan manusia bukan makanan arnab dalam tue.. ^_^



Jika di lihat wang USD $1 dalam posisi ini, korang akan dapati huruf E tersebut berbentuk piramid yang mana dipercayai menyerupai simbol Iluminati..


Kalau korang perasan, jika di cantum ke semua simbol manusia di halaman utama Facebook, ia akan menghasilkan perkataan S.E.X..


Terhibur dan tertarik dengan artikel-artikel dari blog Awan Fantasia dan ingin mendapat info terbaru dari blog ini di Facebook korang?Sila Add Facebook Awan Fantasia atau like fanpage Blog Awan Fantasia..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X