Thursday, June 16, 2011

AWAS!! - Muslihat Ringkas Musuh Islam Dibongkarkan


WARNING!!WARNING!!WARNING!!WARNING!!



MUSLIHAT SATU

Perhatian kepada para blogger yang menggunakan perkhidmatan blogspot(blogger.com).Sila berhati-hati dengan muslihat musuh Islam ketika korang berblogging mahupun berblogwalking..Dipendekkan cerita, Awan bagitau dalam bentuk contoh yea...Contoh URL blog Awan ialah www.awan-fantasia.blogspot.com..Jika masa blogwalking Awan sebarkan URL blog Awan dan tertinggal huruf S(asal blogspot..so bila tertinggal huruf S maka jadilah blogpot)..So maknanya Awan sebarkan www.awan-fantasia.blogpot.com..Sedar atau tidak Awan telah menyebarkan ajaran sesat..Kalau korang tak percaya,try la klik link biru tue..IA AKAN AUTO DIRECT KE WEBSITE "Web Mega Site Bible!" YANG KONONNYA MENERANGKAN "KEBENARAN" BIBLE..SUBHANALLAH!!HATI2 DLM MENYEBARKAN URL BLOG KALIAN..JGN TERTINGGAL HURUF S..


MUSLIHAT DUA

Berita dan maklumat in Awan dapat dari sahabat ketika berfacebooking baru-baru ini..Kata-kata tersebut berbunyi begini :

Assalamualaikum rakan-rakan sekalian..Dimohon untuk buka kompuer atau laptop anda pada Local Disk (C) :\ Program Files \ Microsoft Office \ MEDIA \ CAGCAT10 , dan cari gambar bertajuk J0285926..Anda akan menemui lambang/bendera zionis Israel lengkap (persis warna asal) beserta lilin (sarana ibadah mereka)..Sebaiknya anda musnahkan(delete) gambar tersebut..Gambar tersebut ada diseluruh dunia..SEBARKAN SEMAMPUNYA..

p/s : diedit sedikit kerana terdapat banyak shortform...

Sejauh mana kebenaran Muslihat Kedua ini hanya Allah yang tahu..Waallahu A'lam..Sekadar ingin menyampaikan..

FACEBOOK AWAN FANTASIA
FANPAGE MEDIA AWAN FANTASIA

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5 comments:

Ce'gu JAERA said... [Reply]

thanx ya atas perkongsian ini. memang kebelakangan ini banyak dah konspirasi2 musuh islam yang terdedah..

Awan Network said... [Reply]

@Gen2Merah
wlcome..hehe..penuh konspirasi.. ^_^

Anonymous said... [Reply]

terima kasih atas infomasi

Awan Network said... [Reply]

@a pis of art
sama-sama..:)

Mr. Deen said... [Reply]

Salam,

Juz blog walking and found an interesting issues here.

Anda sebenarnya tidak menyebarkan ajaran sesat. Itu adlh laman redirect bagi mereka yg typo error. Tak semestinya hilang "S" sahaja, hilang "B" pun akan redirect ke web itu juga. Syukur ada pihak yg membuat laman web tersebut meskipun dalam versi agama meraka. Kenapa? Sebagai peringatan bahawa akhir zaman semakin hampir. Dan syukur juga kerana dia menunjukkan gambar tempat-tempat yg ada kaitan dgn hari kiamat seperti haikal sulaiman, sea of galilee dan armageddon kerana ianya saling berkaitan. Sebagai umat Islam, kita berhak untuk menerima maklumat yg mereka sampaikan tetapi kita mesti menggunakan akidah dan AKAL agar tidak terpesong dari haluan Islam yg sebenar.

Mengenai J0285926, anda fikirkan sendiri siapa tokei Microsoft. Bill Gates? Apakah anutannya? Mungkin Judaisme, mungkin Kabalah atau mungkin Atheis. Yg pasti dia adalah YAHUDI. So no big deal. Even kalau anda menggunakan MS Office 2003, anda akan menjumpai sesuatu pada gambar J0301050 iaitu...Masjidil Haram.. maka perlukah mereka yg kafir mengatakan itu adalah senjata ISLAM memesongan akidah mereka? Of course not...

Yg baik dari Allah, yg tidak dari saya sendiri. Wallahu'alam..

p/s Saya galakkan anda browse blog saya dan baca http://akudaddy.blogspot.com/2011/05/2012-my-personal-prophecies.html

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X