Sunday, April 24, 2011

3 Basikal Terunik Dunia

Ada banyak lagi basikal unik tapi Awan tak boleh siarkan cz berstatus XXX..I dont want my blog di block oleh readers(kebanyakkan readers suka lagi ada la tapi yang nie readers nakal)..Hehehehe..Awan rasa,teenagers sekarang dah xde basikal..Sekarang semua dah naek "basikal" berenjin..Hehehehe..Bukan setakat kita yang teenagers nie,"budak hingusan" sekarang dah ramai yang naek motor..huhu..Silap-silap haribulan,satu hari nanti baby pun naek motor..Naek disini mean ride yea..Jom tengok..






Basikal serba guna..Boleh lipat dan simpan bawah katil selepas guna..Korang ada?hehehehe..



Kreatif memang kreatif..Unik memang unik..Tapi jenuh la nak tukar "tayar" nanti..Ada 4 pasang kasut untuk satu tayar..Let say sepasang kasut RM100..RM400 ko untuk satu tayar..Baek pasang tayar lori je..Lagi bagus dan murah..Hehehehe..


Selamat kalau nak ditunggang time banjir..Haaa...Setiap rumah mesti ada ini..Senang skit nak selamatkan diri masa banjir nanti..Hehehehe..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 comments:

Fyezah Hasbullah said... [Reply]

huh .. gila modern basikal sekarang . hee .. siap bleh lipat2 .. yang tak tahan basikal kasut2 tuh . huih .. HAHAHA :p

Awan Network said... [Reply]

@fyezah hasbullah
yang kasut tue ntuk org berada je kot..hahaha..if x pun,korbankan je la kasut2 yang ada buat tayar..kui3~~

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X