Thursday, March 24, 2011

Main Game Dapat Duit...HOT!!!

Kali ini AWAN FANTASIA ingin mendedahkan tentang satu permainan online yang boleh datangkan pendapatan..so, xsemua game yang kita main xberfaedah dan sia2,kan?Xtau la kalau korang dah join pun dengan game nie. Tapi saya baru je jumpa game nie. Apa yang menarik mengenai game, ia adalah percuma dan memberi peluang kepada pemainnya untuk menjana pendapatan online melalui game tersebut. Corak permainannya adalah berbentuk strategi.Alaaa......lebih kurang mcm game Mafia Wars yang korang main kat FB tue la..tpi yg nie lebih karan..hehe.. Nama game ini ANNO1777.





Baru je join tdi dan dah dapat RM2.98..Melalui game nie,ia membawa kita kepada kurun ke-17 yang mana kita akan mensimulasikan politik-ekonomi dan sistem ketenteraan seperti dunia sebenar.Dalam game nie kita jadi rakyat kurun ke-17 yang berjuang di setiap peringkat untuk mencapai hirarki tertinggi.Korang boleh membuka perniagaan, jadi gabenor, atau anda boleh membina empayar ketenteraan. Segalanya bergantung kepada anda.

Lain daripada yang lain, setiap duit yang kita dapat melalui permainan boleh ditukarkan dengan duit sebenar! Game nie boleh main secara terus melalui browser korang dan tak payah download apa-apa. Game nie tidak memerlukan kita menghadap PC 24jam kerana ada waktu tertentu yang kita tidak boleh buat apa-apa seperti berkerja dan berhijrah. Contoh kalau korang kerja kilang 8jam RM2,so korang tutup je la game tue..korang buat la kerja korang..lepas 8 jam,duit tue masuk dalam akaun korang..Mudah,kan?. Tapi......korang memerlukan kesabaran yang tinggi dan ia adalah permainan jangka masa panjang(realtime).Jika korang nak join, daftar free je..Selepas korang mendaftar korang perlu melengkapkan profile korang dan upload 10 gambar untuk mendapat bonus RM1 setiap hari sehingga RM10. Bonus ini hanya boleh kumpul setiap 24 jam.Jika korang nak cuba permainan nie, korang boleh mendaftar di sini http://www.anno1777.com/index.php?i=131375

Contoh if korang yang minat berpolitik,kat sini korang boleh jadi calon..siap ada pilihan raya g..wow!!hebatkan??kalau korang jenis minat berbisnes,korang siap boleh bukak bisnes sendiri lagi..hebat,kan?mcm2 lagi la..saya baru mula main so fulus kurang..so ntuk permulaan,saya bekerja di bawah ujang,pemilik kilang kertas Double A..hehe..ujang nie player jugak..maybe dia dah jadi kaya kot..cz boleh bukak kilang..

GUYZ..........YOU KNOW WHAT????????????



Korang dah kaya dalam game nie,korang boleh cash out ke dunia realiti...Mafia Wars boleh???Kalau boleh,dah lama bertimbun-timbun jutawan kat Malaysia nie..saya join pun cz tengok hari nie ada seorang tue cashout Euro 500(RM2000 CKP KO)...

Caranya,
1. Daftar Di http://www.anno1777.com/index.php?i=131375
2. Hantar Mesej kat nombor 00447624811663 yang mcm korang nampak tue..
3. Settle..

Kalau kitorang ada soalan nanti macamana???korang boleh tanya kat KOMUNITI ANNO1777 yang beroperasi di Facebook tue..pemilik page pun orang Melayu..atau korang boleh tanya kat sini je..

INCOME TESTIMONI UNTUK MEMBER GROUP AKU SORANG NIE!!!











baru 2 jam main dah dapat RM14.49..nie maxforce...team AWAN FANTASIA..team terhebat..hehe..

Hah!saya nak kerja kat KERIS PERWIRA plak..kumpul duit banyak2 kasi kaya..melebur melabur,semakin kaya g,cashout then.................................enjoy!!!!wakakakaka...best siot game nie...


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8 comments:

ezaty said... [Reply]

wah! kalau macam ni, xmau penat2 buat resume la. keja main game ja. duit masuk :)

Awan Network said... [Reply]

@ezaty
main game nie busuk2 sebulan RM200 mmg dah komform..hehe..tpi kita buat smbilan cukup la..buat banyak kerja,dapat $$$ banyak... :-)

Anonymous said... [Reply]

alamak, blur la plak.. mcm mana nak maen nih?

Awan Network said... [Reply]

@Miziey
senang je..ko daftar dulu then kalau xtau tanya la kat link KOMUNITI yg dah diberi kat atas tue..ataupun better ko work ja memanjang,kasi duit gempak dulu atau ko work sampai wellness 20 then baru ko kerja.. :-)

temuntirung said... [Reply]

best ke game ni?

Awan Network said... [Reply]

@budak awam
mau x best..dapat duit oit..haha..try la..untung..

Anonymous said... [Reply]

erm mcm mana kita nak bt open registration tu biar nama kita yang referer

Awan Network said... [Reply]

@Anonymous
cari dkt bahagian kiri yg memanjang tue..

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X