CARI DISINI

Loading...

Wednesday, April 6, 2011

Seni Bina Masa Depan


Korang mesti tau yang sekarang nie senibina moden telah mengikuti Revolusi Industri..dan kita dapat lihat perubahan dari segi bentuk dan hiasan..Jom kita tengok..Jika kita tengok sifat material dan bentuk, graviti, sudut dan struktur arkitek moden, ia benar-benar sebuah projek bangunan yang menakjubkan dunia yang kita tak pernah nampak..Nak tengok x koleksi bangunan-bangunan masa depan?
Klik [CLICK HERE TO CONTINUE>>>]

Cantik,kan? 


Macamana dengan yang nie pulak? 


Subhanallah... 


Stadium Masa Depan... 


Macamana la bentuk dalamnya kalau diluarnya mcm nie?



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4 comments:

Azariah Kamis said... [Reply]

cantik laaa...

encHIx laNDax said... [Reply]

tak tau nak komen apa =)

Super terbaik!!huhu! kalau umah landax camni mesti best!


jom gegar blog landax?

http://kehidupanlandaxdidunia.blogspot.com

Awan Fantasia said... [Reply]

@Azariah Kamis
tue la..semua benda cantik2 t masa zaman moden..duit pun mesti "cantik jugak,kan?hahaha.."

Awan Fantasia said... [Reply]

@encHIx laNDax
tu dia..........Super power sampai tak terkata2..hehe.. :-)

Blog Pilihanku

-| Info Menarik!!Klik Sini Untuk Maklumat Lanjut!! |-
LAIN-LAIN ARTIKEL MENARIK

X